3 üzlet, melyeket szívesen látnánk itthon is

A hónap első felét Olaszországban töltöttem, ahol a múzeumok, templomok és egyéb épületek látogatása mellett három üzlet is felkeltette a figyelmemet. Ezeket fogom most bemutatni nektek. Jelenleg (még) egy sem fellelhető nálunk, pedig én úgy érzem itt is lenne létjogosultságuk.

Maison du Monde

Francia lakberendezési üzlet, melynek kínálatát valahol az IKEA és a Butlers között kell elképzelni. Árban inkább az előbbihez, míg választékban a kettő keverékéhez hasonlít. Én elhoztam pár gyönyörű dolgot innen, és mint az a holnapon is látszik, rengeteg stílusban gyártanak nem csak kiegészítőket, de bútorokat is. Érdemes őket követni pinteresten, illetve javasoljuk átlapozni az aktuális katalógust, ugyanis rengeteg inspirációt találni benne.

KIKO

Milánói kozmetikai cég, meglepően jó ár-érték arányban. Én egy szemceruzát, és testápolót vettem az új kollekcióból, melyekkel maximálisan meg vagyok elégedve. A ceruza víz és satírozás álló, így kiválóan alkalmas az esküvői szezonban, a testápoló kellemes illata pedig tényleg egy fél napon át elkísér, ráadásul nagyon kellemes, könnyed érzést ad a bőrömnek. További pozitívum, hogy a rendelésemet Magyarországra is kiszállítják, úgyhogy a későbbiekben sem kell majd lemondanom ezekről a termékekről, igaz itt sajnos korlátozottabb számban kaphatók, és nincs is mindegyik feltüntetve.

Tiger

Dán Design üzlet, ahol nagyon frappáns és ötletes játékokat, konyhai kiegészítőket, füzeteket stb. lehet kapni, már 5€ alatt is. Ezen felül árulnak sminkcuccokat, ruhát, fűszereket és egyéb kiegészítőket. Szerintem éppen ezért kissé nehéz a stílusát meghatározni és kategorizálni, ám mivel én sem tudtam elmenni anélkül, hogy vettem volna ott valamit, úgy gondolom mindegy miért, a lényeg, hogy az üzlet politikája működik.

Neked mi a véleményed? Szólj hozzá!

