Papír és ceruza #3 – Kirsten Sims

Nagy galériával készültem, mert annyira magával ragadtak Kirsten Sims illusztrációi, hogy egyszerűen képtelen vagyok választani közölük. A Dél-afrikai Fokvárosban élő illusztrátor szerintem remekül ragadja meg a pillanatot, és ábrázolja a batárokkal töltött idő, a felfedezés és kalandok szépségét. Bár ezekhez a témákhoz én sokkal élénkebb és világosabb színeket választanék, nála valahogy pont ennek az ellenkezőjétől működnek igazán, és töltenek meg melegséggel mindig, mikor rájuk nézek.

A galériához most kifejezetten nyári témájú műveket kerestem, de érdemes rákeresni az interneten, mert rengeteg munkája van még.

Neked mi a véleményed? Szólj hozzá!

