Kedvenc őszi elfoglaltságaink

Egy ideje már érezzük a bőrünkön és tegnap, a napéjegyenlőség napján hivatalosan is beléptünk az őszbe. Nekem személy szerint ez a kedvenc évszakom, jól esik a nagy melegek után pulcsit vagy egy vékony kabátot húzni, ráadásul a programlehetőségek is nagyon változatosak. Néhány tippel megspékelve összeszedtem az én kedvenceimet, és kívánom nektek, hogy élvezzétek ki ti is ezt az időszakot.

  1. Forró italok
    – Mindegy, hogy menta tea mézzel reggelire, forró csokoládé délután vagy forralt bor este, egy meleg ital mindig jól esik ezekben a napokban. Én még nyáron hoztam haza a Harrods-ból egy dobozzal, és alig várom, hogy végre megkóstoljam!
  2. Szezonális magvak és gyümölcsök
    – Diót, gesztenyét, mogyorót, körtét és szőlőt ilyenkor a legjobb fogyasztani, az almából pedig minden nap kéne enni egyet, de ősszel legalább egy pitét is illik sütni 😉 Ha beszerzési tipp kell, én mindenképpen a Neked Terem oldalát javaslom.
  3. Flow magazin
    – Nyáron gyakorlatilag nem volt hétvége, mikor ne vendégségben, esküvőn, vagy lánybúcsún lettem volna, így hiába halmoztam fel néhányat a Flow magazin különleges kiadásaiból, eddig épp csak átlapozni volt időm őket. Az újság maga nagyon interaktív, ezt még az angliai utam során szereztem be, ezt Németországban, ezt pedig már itthonról rendeltem. Rajzolásra, vágásra, színezésre, ragasztásra és a gondolatok összeszedésére buzdít, kevés jobb dolgot tudok elképzelni ráérős szombat délutánokra.
  4. Mozi
    – Vége az uborkaszezonnak, irány a mozi. Az én választásaim: A lány a vonaton, A hét mesterlövész, Bridget Jones babát vár, Ütközés
  5. Kirándulás a barátokkal
    – Ilyenkor a legszebbek a színek, sárgában, zöldben, pirosban és barnában pompázik minden. Vétek lenne ha legalább egyszer nem szánnám rá a barátaimmal a napot, hogy termosszal meg szendvicsekkel felszerelkezve nekivágjunk valamelyik túraútvonalnak. A nap végén pedig ehetünk egy jól megérdemelt finomságot pl. a Monofu-ból.
  6. Dekoráció termésekből
    – Az előbbi pontból adódóan, ha már kint járok a természetben, szeretem összeszedni amit a földön, vagy már letörve találok, és aztán otthon dekorációt készítek ezekből. Semmi extrára nem kell gondolni, csak vázába teszek egy csipkebogyó ágat, pár gesztenyét, tobozt, meg néhány frappáns kiegészítőt pedig egy tálba rendezek. Itt egyénkét egy elég jópofa ötletet is találtok ha többet kreatívkodnátok.
  7. Pokrócok és mamuszok
    – A gyengéim. Hiába van otthon jó pár, egyszerűen nem tudok betelni velük. Minél puhábbak (állati szőr kizárva!!) illetve pokrócok esetében minél nagyobbak, annál inkább érzem úgy, hogy haza kell vinnem. Használom őket filmezéskor, mikor az erkélyen ücsörgök, szalonnasütéskor, vagy ha épp a gép előtt dolgozom.
  8. Tökfaragás
    – Szeretem, hogy a tökfaragás és díszítés hagyománya kezd begyűrűzni hozzánk. Remek programlehetőség, ami végtelen variációt kínál, olyannyira, hogy erről a jövőben még egy külön posztot is tervezek írni.
  9. Márton-napi liba és
  10. Baráti csevegések
    – a két pontot szándékosan kezelem egyként, hiszen Márton napon mindenki kapható egy kis vacsorára, elvégre ki merné megkockáztatni, hogy jövő évben ne legyen elég finomság az asztalon? Nem vagyok nagy konyhatündér, ezért nem állítom, hogy lakomát rendezek, de pár falatra és egy jó beszélgetésre azért áthívom a barátokat.

    Csók,

    M.L.

Neked mi a véleményed? Szólj hozzá!

