WAMP karácsonyi vásár

Nagyon szerettem kijárni az Erzsébet téri WAMP-okra is, de néhány éve már csak a karácsonyi vásárokra megyek el. Sok tervező van, akik év közben nem állítanak ki, itt viszont tudom, hogy néhány izgalmas márka is képviseltetni magát, és tényleg minőséget találok. Az első adventi vasárnapon is így tettem, és ha már ott jártam összeszedtem nektek, hogy szerintem kiket érdemes mindenképpen meglátogatni. A lista azért sem nevezhető teljesnek, mert egészen biztosan vannak alkotók akik csupán az utolsó két alkalommal lesznek ott, így én most nem találkozhattam velük:

Ha étel, akkor:
– HUSOM – szárított marhahús snack. Sör mellé mogyoró, edzés után turmix, utazás közben chips helyett. Jelenleg négyféle ízben kapható, nekem az édes-chilis a kedvencem.
Dióhéj – kemencében pörkölt olajos magok és diófélék, egyszerűbben megfogalmazva minőségi diákcsemege. Engem a heti energiacsomaggal vettek meg, de legutóbb egy olasz fűszerezésűt szereztem be.

Ha grafika, akkor
– ART HEKK – picit a gyerek csoportba is tartoznak, mert én pl. akkor találkoztam velük először, mikor Tihanyban az ARTplaccon festettek natúr, fából készült halakat. Grafikáik már a nagyobb korosztálynak szólnak, de mindenképpen érdemes egy pillantást vetni rájuk, szinte biztos, hogy valamit el fogtok hozni onnan.
Citygraph Magyar Béla – építész és grafikus, aki picit hasonló, mégis egészen más módon dolgozta fel Budapestet, mint az Urban Sidewalker csapata. Emellett szabadkézi tollrajz technikával különböző témákhoz is hozzányúl, egészen sokféle méretben és áron.
Urban Sidewalker – Nem véletlenül szerepeltek már a korábbi cikkemben sem, én továbbra is nagyon szeretem a ő munkáikat, érdemes őket is felkeresni.

Ha kerámia, akkor Konda Brigi – kerámia tárgyakból kevesebbet láttam, bár lehet, hogy ez a következő 2 alkalommal változni fog. Ha emiatt keresnétek fel a vásárt, úgy Brigi standját mindenképpen érdemes útba ejteni, mert az elragadó formák mellett csodás színvilággal dolgozik.

Ha irodaszer, akkor Fiók – ez a kategória sem képviseltette magát nagy számban, mindenesetre aki füzetet, borítékot vagy tolltartót venne, az náluk egész biztosan megtalálja a számításait.

Ha gyerekek, akkor BIBURI– Zita elképesztően aranyos állatkákat rajzol, akik többek között párnán, memóriakártyán,és  varrott figuraként kelnek életre.

Ha kutya, akkor MADZAG – nyakörvek, pórázok és zacskótartók bőrből, az olyanoknak mint én (két apró nyakú csivava) akár egyedi megrendelésre is.

Ha kötött termékek, akkor Kikötő / Hocc crochet – horgolt és kötött termékek két nagyon vidám és nyitott lánytól. Engem a barna alkalmi táskájuk és a lazac színű puff egyből megvett, ha másért nem ezekért érdemes megnézni őket.

Ha táska, akkor Ducsai Leather Goods – Strapabíró, minőségi táskák bőr és filc betétekkel. Személy szerint régóta csodálom Judit munkásságát, az pedig külön öröm volt nekem, hogy a formatervezési díjat nyert tárolóját is megnézhettem végre.

Ha ékszerek, akkor…. képtelenség dönteni. Nézzétek el nekem, de ékszerből viszonylag sok is van, sok olyan is van ami nagyon tetszik nekem, de őket egészen biztosan nem érdemes kihagyni:

Jó nézelődést, csók

M.L.

Neked mi a véleményed? Szólj hozzá!

