Ezeket szerezd be a téli leárazásban

Javában tartanak a karácsony utáni, mid-season leárazások, és hamarosan elérik az üzletek a maximumot, ami azt jelenti, hogy akár 50-70%-al olcsóbban is megcsíphetünk ezt-azt! Én őszintén szólva nem szívesen tülekedek a hatalmas tömegben azért, hogy egy basic felsőt pár ezer forinttal olcsóbban hazavihessek, viszont pár  komolyabb darabért hajlandó vagyok belevetni magam a plázák forgatagába.

Az első választásom egy márkás bőrtáska. A fő szempontok a minőség, és az időtálló design. Bár az ilyesminek még a kiárusítás során is borsos az ára, szerintem végérvényben megéri, hiszen ha vigyázunk rá, akkor egy évtizeden át (vagy tovább) is szolgálhat majd minket! Érdemes körbenézni a Furla vagy a Coccinelle portékái között!

Én a héten beszereztem egy magas derekú Levi’s farmernadrágot, ráadásul pont azt a fazont, amit 1-2 hónapja már kinéztem, de akkor sokalltam érte a teljes árat, ezért kivártam, és most 40%-al olcsóbban tudtam megvenni.

Az új év örömére sokan megfogadjuk, hogy idén majd sokkal többet és kitartóbban sportolunk, mint tavaly. Ebben az elhatározásban motiváló erővel hat egy új futócipő, vagy edzőnadrág. A Nike kínálatában egyre több minden akciós!

Egy minden tekintetet odavonzó, statement nyaklánc még hiányzik az ékszeres dobozkámból, de tervezem, hogy teszek ez ellen! A Swarowskinál van pár modell, amit szívesen elfogadnék!

Csók,

M.L.

Neked mi a véleményed? Szólj hozzá!

